Sivut

27. toukokuuta 2013

Apuvoimista tärkeimmät

Jo jonkin aikaa ennen kihlautumistamme olimme poikaystäväni kanssa puhuneet kaaso(je)n ja bestmani(e)n valitsemisesta. Melko nopeasti mies ilmoittikin tietävänsä, ketkä kaksi ystäväänsä haluaisi bestmaneikseen, ja minulle omat valintani olivat selkeitä alusta asti. Näistä

Olen saanut avukseni, tuekseni ja hääfiilistelyseurakseni kaksi ihanaa kaasoa. Vaikka vielä ollaankin hääjärjestelyissä alkutaipaleella, tiedän jo nyt valinneeni parhaat mahdolliset neitokaiset rinnalleni matkalleni kohti sitä avioliiton kuuluisaa satamaa. 

Kaasoista S:n kanssa olemme tunteneet 15-vuotiaista lähtien - ihan pian seitsemän vuotta! Meistä tuli aika nopeasti läheisiä, ja S on myös seurannut minun ja sulhaseni tarinaa ihan alusta alkaen. Fiilistelen todella paljon sitä, kuinka tiiviisti S:n kanssa tulee pidettyä yhteyttä, vaikka olemme viimeksi asuneet samassa kaupungissa 2009. S jakaa fanaattisen innostukseni kaikkeen mahdolliseen hömppään (erityisesti hääjuttuihin!), ja esimerkiksi viime kesänä S:stä oli suuri apu, kun kaason ominaisuudessa järjestin polttareita yhteiselle ystävällemme.

H:n kanssa tutustuimme kunnolla syksyllä 2008. Rakas tuo tyttö oli minulle jo tuolloin, mutta meidän ystävyytemme otti kyllä ihan valtavan harppauksen kolme vuotta sitten, kun jostain ihmeellisestä päähänpistosta päätimme etsiä yhteisen kämpän Tampereelta. Vieläkin tulee usein ikävä niitä kämppisaikoja - parempaa seuraa kahvin ja Frendien ylikulutukselle ei yksinkertaisesti ole olemassa. Onneksi emme ole päässeet kovinkaan kauas toisistamme, sillä minun ja rakkaani uusi koti sattuu olemaan H:n naapurikorttelissa.

Olen kaasoilleni ilmoittanut, että he saavat osallistua häidemme järjestelyyn juuri niin paljon ja siinä muodossa kuin heille itselleen parhaiten sopii. Tosin epäilen, ettei minun juurikaan tarvitse kehottaa tai pyytää näiltä naisilta mitään, taitavat molemmat ainakin tässä vaiheessa olla meidän häistä lähes yhtä innoissaan kuin morsian. Ainakin päätellen siitä, kuinka tiiviisti viestikansioni täyttyvät kaasojen hääfiilistelyistä ja "mennään jo metsästämään häämekkoja!" -vaatimuksista.

Onnekas olen, kun minulla on näin ihania ystäviä.

P.S. H ja S, tiedän, että luette tätä! Puspus molemmille, ootte helmiä <3

3 kommenttia:

  1. Hyvältä kuulostavat kaasosi. :) ihanaa jakaa kaikki häähömpötys kaasojen kanssa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin! Veikkaan, että aika moni mun ympärillä sais enemmän kuin tarpeekseen häähömpästä, jos ei ois kaasoja, jotka jaksaa kuunnella jatkuvasti. Ja mikä parasta: intoilevat mukana! Mitäpä sitä tekis ilman rakkaita ystäviä.

      Poista